Puslapiai

2012 m. spalio 15 d., pirmadienis

Sorry

   Pradėjau mąstyti. Apie tave. Apie mus. Apie mano elgesį. Apie tavąjį. Kuo daugiau mąstau, tuo labiau man gėda. Tu man vis kartoji kokia aš nuostabi, graži, tobula, mylima, tavo. O aš? Galiu ant pirštų suskaičiuoti visus tuos kartus, kai pasakiau tau kažką gražaus.
   Man gėda.
   Juk ne dažnai randam žmogų, su kuriuo taip tobula yra tiesiog sėdėti ir žiūrėti į tolį, šnekėti nesąmones, daryti nesąmones ir vis tiek mylėti vienas kitą. Reikia saugoti tokius žmones. Man reikia saugoti tave.
   Aš atsiprašau, kad sakau kažką negražaus, aš atsiprašau, kad nesakau pakankamai daug, koks tu nuostabus ir tobulas vien savo paprastumu ir nuoširdumu. Tu man geriausias draugas, petys išsiverkti, pažįstamas, draugas, priešas, patarėjas, paslapčių saugotojas. Bet jei visą tai reikėtų apibūdinti vienu žodžiu, sakyčiau, kad tu esi mylimas.
   Nuoširdžiai sakau, kad būna akimirkų, kai net labai mylėdama, aš tavęs nekenčiu. Bet turbūt tai ir yra tikra meilė.
  

Visa tai tėra garsi tyla iš mano lūpų ir aš žinau, kad tu išgirsi. Myliu tave.

2 komentarai:

Agny rašė...

Puiku, kad turi tokį žmogų šalia :) Saugok ir vertink jį :)

Milda rašė...

Tą ir darau :) visi mes tokio verti :)