Puslapiai

2012 m. liepos 24 d., antradienis

Keistas jausmas

  Tas keistas jausmas, kai skaitai savo geriausios draugės blogą ir matai, kaip jai trūksta kitos draugės... Nežinau, kaip reikia jaustis tokiom akimirkom... turbūt niekas nežino... Kai geriausia draugė, kitą draugę vadina sese... Vadina sese tą draugė, kuri man sakė (kažkada), kad aš buvau jos geriausia draugė... Kuri man sakė, kad mes neišskiriamos... Taip būna. Tokiom akimirkom aš nežinau kur dėtis. Norisi verkt, rėkt, šaukt. Norisi išsakyt viską ką galvoju, bet kartu ir nutylėt.. Kai apie tai galvoju, viskas atrodo taip rimta, painu, sunku. Kai viską ištariu žodžiu, jaučiuosi, kaip mergaitė smėlio dėžėj, iš kurios atėmė kastuvėlį.
  Drauge, žinau, kad suprasi į ką kreipiuosi. Nerašyk tokių dalykų viešai, geriau tyliai, privačiai, nes skirtingus žmones gali skirtingai paveikti...

3 komentarai:

Greta rašė...

Nesiparink , viskas bus gerai.. Visvien jus išliksit geriausiom draugėm o mes sesėm ir nera čia ko pavydėti , nes toks gyvenimas, nežinia kaip jis gali pasisukti :)Gal ir mes kada susitaikysime? Nežinia kaip čia pasisuks tas gyvenimas :) Tiesiog gyvenk ir džiaukis tuo ką turi o ne depresuok ;)

Mildusis rašė...

Jūs sesėm… o ar pameni, kai man sakei, kad aš tavo geriausia draugė? Pameni, kai sakei, kad mes sesės forever and ever? Žinau, kad dabar mes susipykusios, bet tada nebuvom. Tada tu man sakei, kad mes sesutės. Sakei ir Miglei. Pasakyk normaliai viską į akis.

Greta rašė...

Pamenu as viska , man primint nereikia..Tiesiog buvau kitas zmogus dabar tikrai manau pasikeiciau is klaidu mokamasi.. Laikas parodys kaip cia bus i priekyy negalvoju, gal net nepavyks man su migle sutart.. nors labai noreciau kad butu taika tarp visu , kad tu nepyktum ant migles ir pns :)