Puslapiai

2012 m. kovo 2 d., penktadienis

Tobulybė

Jis paima mano ranką, stipriai ją suspaudžia. Aš tavęs nepaleisiu. Niekada. Šie žodžiai aidi mano galvoje iki šiol. Mes einam gatve. Šalia vienas kito. Jausmas, lyg laikyčiau visą pasaulį. Sena bobutė praeina pro šalį. Jos žvilgsnis žudantis. Bet mums nė motais. Mes džiaugiamės vienas kitu. Ir nieku daugiau. Jis kužda į ausį gražiausius žodžius. Nepaleidžia mano rankos. Aš jaučiuosi laiminga. Visos mintys tik apie jį. Visur ir visada. Ir aš manau, kad tai meilė. Sakykit ką norit. Aš myliu.

6 komentarai:

Laura rašė...

Aww. Kaip miela! :))

Mildusis rašė...

Ačiū :))

Swagg rašė...

myli myli myli, tik svaigsti dėl kito:D todėl ir myliokinu tave, neapsisprendėle:*****

Mildusis rašė...

Tai ka man dabar daryyyt???

Swagg rašė...

mylėt mane, nes aš visada būsiu ištikima

Mildusis rašė...

Myliu tave, Meile :**