Puslapiai

2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

FUCK

Jis. Ar tu? Bandyti ar nebandyti? Gyventi ar mirti? Mylėti ar jausti simpatiją?


Nuo sekmadienio šie klausimai skamba mano galvoj. Žvilgsniai, šypsniai. Tai svaigina. Bet turiu tave. Negaliu pasiduot. Nors ir žinau, kad kadanors to gailėsiuos....   Naktim verkiu, bet tau to pasakyt negaliu. Negaliu ir jam. Išvis, ką aš galiu? Galvoj tokia sumaištis.... Kasnors, PADĖKIT! Šaukiu nebyliu balsu. Žinau, kad jis lievas, bet... bet.. bet.. bet. Gražus. O tu. Tu jau mano....


FUCK this life. I'm gonna die inside.


every moment I think of him.



Myliu tave.


Žinau, kad jei pamatysi - supyksi. Bet aš tave myliu. Gal visa tai praeis. Visvien jo neturėsiu. ir nepaleisiu tavęs. Atsiprašau, jei šitą perskaitei....




6 komentarai:

Swagg rašė...

Jis neliavas, nesakyk.
o šiaip elkis taip, kaip tau sako širdis. O ji tau sako daug, atsakau, tik įsiklausyk geriau;)

Swagg rašė...

*nelievas :D

Mildusis rašė...

Širdis man sako siekti nepasiekiamo....... Bet aš bijau. Ypač, kai visos apie jį tiek pasakojo

Swagg rašė...

Tu gailėsies, jei nebandysi. Visi bijom, kas nerizikuoja - negeria šampano. C'mon, bandyk. Tik tu gali sužinot, koks jis iš tikrųjų yra ;)**

Mildusis rašė...

Bandyčiau, jei jis manęs neignoruotų...

Swagg rašė...

Jis tave ignoruoja?