Puslapiai

2012 m. vasario 27 d., pirmadienis

Vanduo...

Atsuku čiaupą, klausausi ošiančio vandens garso, jaučiu kylančių garų šilumą, susirandu toli užkištą putų buteliuką, supilu viską, kas ten buvo. Ir vėl klausausi. Pasakiškas garsas. Garsas, kuris tarsi kalba su manim, "laisvė, poilsis, ramybė". Garsas, nuo kurio net darosi silpna. Garsas, nuo kurio praeina visas nuovargis, pradeda virpėti kūnas. Ir štai. Nusimetu visus drabužius ir pasineriu į vandenį. Jausmas pasakiškas. Jaučiu, kaip šiluma skverbiasi į mano kūną, kaip putos uždengia viską, ko negalima kitiems matyti. Tik man. Ir visi šitie potyriai skirti tik man. Man vienai. Ir visas pasaulis tarsi dingo. Likau tik aš ir vanduo...

3 komentarai:

Greta rašė...

O blogas tai ziauriai fainas, negalvojau kad taip gerai moki destyt mintis :))

Mildusis rašė...

Aciuka :)

Greta rašė...

;)**