Puslapiai

2012 m. vasario 29 d., trečiadienis

Friends

Geriausi draugai, tai tie, kurie mus pažįsta kaip nuluptus. Kurie mus matė kvailiausiomis mūsų gyvenimo akimirkomis. Tie, kurie mums atleidžia viską: blogą žodį, kvailą mintį, įsimylėjimą, kvailiones... Dėl geriausių draugų mes padarytumėm viską, kas žmogiškai įmanoma. Dėl jų mus sąžinė graužia labiausiai. Tu. Ta geriausia draugė esi tu. Ir šiandien pasielgiau blogai, pasakiau blogai, priverčiau tave jaustis blogai. Nuėjau. Akies krašteliu dar spėjau pamatyti, kaip tu šluosteisi akis. Man suspaudė širdį. Negi tu pravirkai? Sąžinė mane graužia iki šiol, negaliu būti ramiai. Ir ilgai dar negalėsiu. Per daug tave myliu, kad pamirščiau, ką padariau, net jei tu ir neverkei. Užtat aš pravirkau. Sėdėjau prie tuščio lapo ir verkiau.

ATSIPRAŠAU, už viską, ką tau blogo padariau, už visas akimirkas, kai ant tavęs pykau, už akimirkas, kai nepalaikiau tavęs, kai tavęs nesiklausiau ar tave pertraukiau... Atsiprašau, kad neverkiau kartu, atsiprašau, kad kartu nesvaigau dėl to pačio berniuko, atsiprašau, kad nemoku būt svajonių drauge... 




2 komentarai:

Swagg rašė...

o dieve, tu turbūt juokauji. tai pats nuoširdžiausias dalykas, kokį esu skaičius. AŠ TAIP TAVE MYLIU

Mildusis rašė...

Aš tave irgi...